Grafitové dievča-Miroslava Varáčková


Ahojte, po dlhom čase sa znovu tu. Viem, že teraz články neboli, ale minulý mesiac som bola v nemocnici a dosť sa to skomplikovalo. Ale mám pre vás nový príspevok. Dnes som si pripravila zas recenziu na knihu. Odteraz čakajte na blogu knižné recenzie,moje myšlienky a názory. Stále ma písanie baví, a preto by som chcela posúvať hranice. Milujem aj fotenie a naozaj to chcem spojiť dokopy. Tak poďme na to :)


   Ak ste túto knihu videli naživo, určite viete, že má nádhernú obálku. Zaujme vás na prvý pohľad. Veď kto by nechcel knihu s tak krásnou a ligotavou obálkou, však? Áno to bol aj môj prípad, ale opak je pravdou. Kniha sa mi absolutne nepáčila. Celý ten koncept bol veľmi rozrušujúci. Knihu som mala v nemocnici na krátenie času. Začiatok sa čítal veľmi ľahko a rýchlo. Až som sa čudovala. No koniec ma veľmi rozrušil a nevedela som čo si mám myslieť. 
   
  Pocity som mala veľmi zmiešané celú dobu. Koniec sa mi čítal s veľkým odporom a to ma dosť mrzelo. Určite ju odporúčam, lebo naozaj by sa niekomu mohla páčiť, ale ak neskúsite nepoznané nikdy to nespoznáte. Preto pani Varáčkovej ďakujem za krásny román (len nie pre mňa). Ale aby sme neboli len negatívny tak určite táto knižka vyniká tým, že ma úplne vzala do deja. Prežívala som presne to čo Táňa a bol to úžasny zážitok. Preto som sa spamätávala ešte niekoľko dní potom. Ak by bol iný koniec bolo by to krásne a určite by mohlo byť aj pokračovanie, aj keď to skončilo dosť jasne, ale tak pani Varáčková ma naozaj ohúrila a teším sa na iné knihy od nej. Už som dostala odporúčania na ostatné knihy od vás a keď sa na to pozeráte p. Varáčkova minule sme hľadali niektoré vaše knihy v kníhkupectvách. Ďakujem vám, že ste, že píšete a teším sa na ďalšie knihy. 

Pôvodná anotácia: Táňa kráča v ústrety bezútešnej budúcnosti - doštudovať s odretými ušami, nájsť si najpodradnejšiu prácu v meste a dúfať, že ju už nechytia policajti. Táňa to v živote nemá ľahké. Doma ju čaká len matka alkoholička, ktorá jej nedokáže dať ani pár drobných na jedlo, nieto ešte na niečo iné, bez čoho si žiadna sedemnásťročná baba nedokáže predstaviť svoj život. Z reality uniká len s kamošom Britvom pri drobných krádežiach. Keď ju osloví fotograf Ben, Táňa nadobudne pocit, že po rokoch trápenia a súženia, jej bude konečne dopriate to dobré v živote. No vzťah založený na neúprimnosti a faloši nemôže vydržať. A nešťastie nikdy neprichádza osamote.


Žiadne komentáre