Dospelosť je mýtus a Veľká, šťastná huspeninka- Sarah Andersen


Ahojte! Dnes by som vám chcela ukázať, trošku netradične, tie najúžasnejšie komiksy na celej tejto planéte. Jedná sa totiž o komiksy od Sarah Andersen a jej Dospelosť je mýtus a Veľká šťastná huspeninka. Takže sa pohodlne usaďte a čítajte...

Knižky som videla ešte minulý rok. Boli nimi pohltené všetky bookstagramy. Dievčatá, ale aj chlapci dávali na stories rôzne útržky z tých maličkých knižôčiek a ja som bola unesená. No keď som zistila, že má výjsť u CooBoo aj tretí diel týchto krásnych komiksov, tak som si povedala, že je najvyšší čas sa vrhnúť na prvé dve.

Komiksy majú na prvý pohľad krásnu obálku. Ja osobne som sa zamilovala. Je jednoduchá, no nádherná.Na obálke je taktiež vyobrazená hlavná postavička všetkých komiksov. Tiež ma veľmi zaujalo to, ako sú robené písmenká a farebný detail na svetroch dievčatka. Sú totiž na dotyk veľmi príjemné a jemné.

Dejovosť v týchto knižkách nie je. Preto sa nemusíte báť, že aj keď ste videli nejaké útržky, tak vám vyspoilerovali celú knihu. Komiksy mi prišli samé o sebe veľmi zábavné. Obe knihy som mala prečítané do pol hodinky. Autorka svojimi jednoduchými kresbičkami zobrazovala život vo vzťahu, život knihomoľov, milovníkov mačiek, či rôzne životné situácie. Zaručujem vám, že sa nájdete aspoň v jednom z obrázkov.

Obe knihy preto hodnotím na 5/5 a preto vám ich veľmi odporúčam. Uvidíte, že o zábavu budete mať fakt postarané.

Ja za obe knihy ďakujem kníhkupectvu preškoly.sk. Dospelosť je mýtus si môžete kúpiť TU a Veľká, šťastná huspeninka je k zakúpeniu TU.

Žiadne komentáre