Príbehy na dobrú noc pre rebelky

Ahojte! Dnes vám všetkým chcem predstaviť knihu, ktorá nesmie chýbať ani v jednej knižnici. Ide o knihu Príbehy na dobrú noc pre rebelky. Takže sa pohodlne usaďte a čítajte...

Kniha je súbor 100 príbehov o 100 mimoriadnych ženách, ktoré nejakým spôsobom ovplyvnili svet. Nájdete tam pirátky, módne návrhárky, aktivistky, vedkyne, spisovateľky, novinárky, kráľovné, športovkyne a taktiež osobnosti ako Coco Chanel, Jane Austen, Serena Williamsová, Simone Biles, Kleopatra, či Michelle Obamová.

Každý človek má svoj príbeh. Niektorí ľudia sú dobrí a iní zlí. Dobro a zlo uvidíte aj v tejto knihe. Prečítate si príbehy rôznych žien a uvidíte, že to nemáme ľahké. Síce sme ako ženy veľakrát označované za to ,,slabšie pohlavie", ktoré má len sedieť doma na zadku, variť a starať sa o deti, nie je to pravda. Ženy môžu byť kým chcú. Mali by mať tie isté práva ako muži. Mali by mať právo voliť, vybrať si povolanie podľa ich gusta a jednoducho-mali by mať právo povedať svoj názor.
Keď som čítala o týchto ženách a videla, že sú veľakrát odradzované od rôznych činností, len preto, že sú ženy, bola som sklamaná. No bolo veľmi fascinujúce ako ženy stoja za svojim. Veľmi ma zahrialo pri srdci ako niekto bojoval aby sme mohli voliť, zapájať sa do politických vecí, povedať pravdu do sveta. Aj cez všetky tie prekážky. Takže my ako ženy by sme mali ísť ďalej. Pokračovať v tom čo niekto začal, aby ich práca nebola marná.

Grafické spracovanie tejto knihy bolo úžasné. Každý príbeh mal svoju ilustráciu. Taktiež sa mi páči knižný prebal. Ilustrácie v knihe sú od rôznych maliarov z celého sveta. Osudy týchto žien boli podané v skratke, veľmi pútavo a ja som spoznala veľa krásnych príbehov.
Knihu preto hodnotím 5/5 a veľmi ju odporúčam.

Za poskytnutie tejto knihy do recenzie ďakujem AlbatrosMedia Slovensko. Knihu si môžete kúpiť TU.


Žiadne komentáre